من مسلمانم

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

::لیست دانشجویان ترم جاری
::لیست داکشجویان ترم جاری
::حضورمن درشبکه های اجتماعی


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: محمد

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 18135
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


من مسلمانم

 

من مسلمانم
وبعنوان یک مسلمان,همه ادیان قبل از اسلام راقبول دارم
تمام پیامبرانی که قبل ازاسلام به اذن پروردگاربرای هدایت انسانها آمدن را قبول دارم
من بعنوان یک مسلمان پیرو همه پیامبران هستم
ازحضرت آدم(ع) تاحضرت محمد(ص)
اسلام تکامل ادیان پیشین است,همانندکتب درسی که درهرسال درتکمیل سالهای قبل ارایه مطالب تکمیلی جدیداست
من مسلمانم,ودرمقابل هرانسانی چه بامن موافق باشدچه مخالف,با احترام سخن میگویم
من مسلمانم
پیامبراسلام(ٌص)باآن دخترغیرمسلمان که درهنگام عبورازکوچه آنهابه پیامبربی احترامی کرد,چه کرد؟دریکی ازروزهایی که آن دختردرمسیرنبود,ناراحت شدگفت ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشدوبایدمشکلش رابرطرف کنیم وبه ملاقات آن دخترکه مریض بودرفت واین برخوردپیامبردرآن دخترچه کرد؟اصلاح رفتارناپسندومسلمان شدن
ومن تو بعنوان مسلمان چه مکنیم؟
من مسلمانم وبه همه ادیان احترام میگذارم
ومن که مسلمان هستم درگفتار,رفتار,کردار,بایدالگوباشم
من مسلمانم
مسلمان بودم من باایرانی بودن من هیچگونه مغایرتی ندارد
هم به مسلمان بودن افتخاردارم وهم به ایرانی بودن
انسانها پیروهردینی که باشنداگربه فرامین دین خود عمل کنندمیتوانند دریک خانه زیریک سقف وبعنوان یک خانواده درکنارهم زندگی کنند,وخداازما چه میخواهد,آرامش وآسایش واحترام به هم نوع خود,احترام به همنوع خودبه معنی هم دین بودن نیست,به معنی انسان بودن است.
بی احترامی به پیامبران گناه بسیاربزرگیست,که نبایدانجام شودضمن اینکه مابعنوان انسان بایدبه همه انسانهاچه باماهمدین باشندچه نباشنداحترام بگذاریم,
خدایاهمه مردم جهان درکنارهم درصلح وصفا وآرامش زندگی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: من مسلمانم,

نوشته شده توسط محمد در چهار شنبه 30 مرداد 1398


:: من مسلمانم
:: خدایا,آنچه ازت خواستم بهترینش بمن عطاکردی
:: خدایاکی مسلمان است
:: درپرورش کودکانمان مواظب چه هستیم؟
:: میخواهی دراشتغال 1000 جوان موثرباشی؟
:: به بارای اشک غمگین برمزارش
:: به کدامین گناه
:: خدایاکی مسلمان است
:: تایرستور(SCR)،،،یکسوسازی باSCR
:: مهتابی سوخته راروشن کنید
:: باباچه کرد؟،،آن کردکه خداگفت،،
:: مقایسه ارزش حرارتی باگاس نیشکر(تفاله)باسایرحاملهای انرژی
:: جضورمن درشبکه های جتماعی
:: ارزش حرارتی تفاله نیشکر؛؛؛گازطبیعی
:: ارزش حرارتی حامل های انرژی
:: ساعت،پنج بامداداست،،تا اذان وقتی نیست،،،،،
:: اسفندتورادوست دارم
:: سال نو مبارک
:: گزینه های محاسباتی برق صنعتی با توجه به تعرفه های موجود برق وانتخاب گزینه مناسب





به وبلاگ من خوش آمدیدمجمدرضامکوندی mmcvandy@yahoo.com




:: مرداد 1398
:: تير 1398
:: شهريور 1397
:: آبان 1395
:: تير 1395
:: فروردين 1395
:: مهر 1392
:: مرداد 1392
:: ارديبهشت 1392
:: فروردين 1392
:: اسفند 1391
:: بهمن 1391
:: خرداد 1391
:: فروردين 1391
:: اسفند 1390
:: بهمن 1390

آبر برچسب ها

من مسلمانم ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by mmcvandy
Design By : wWw.Theme-Designer.Com